Pirkimo-pardavimo sąlygos

Galioja nuo 2021 metų vasario 3 dienos

Šios, mazyliukai.lt, žemiau pateikiamos prekių pirkimo/pardavimo taisyklės yra pilnas sąlygų, galiojančių tiek jums (pirkėjui), tiek ir mazyliukai.lt (parduotuvė veikianti pagal individualią pažymą), (toliau traktuojama pardavėjui) rinkinys.

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau – taisyklės) yra pirkėjui ir pardavėjui (toliau – pardavėjas) juridiškai privalomas dokumentas, kuriame nustatomos šalių teisės ir pareigos.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias taisykles. apie taisyklių pasikeitimus pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje.

2. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas

2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta, kuomet pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja ir pateikia prekių užsakymą, prieš tai susipažinęs su šiomis taisyklėmis.

3. Pardavėjo teisės

3.1. Susidarius svarbioms aplinkybėms, pardavėjas gali laikinai arba visiškai sustabdyti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs pirkėjui.

3.2. Jeigu pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.

4. Pardavėjo įsipareigojimai

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios taisyklės.

4.2. Pardavėjas įsipareigoja pirkėjo įsigytas prekes pristatyti pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios pirkimo – pardavimo taisyklės.

4.3. Kai dėl nenumatytų aplinkybių pardavėjas negali pristatyti elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes, pardavėjas turi teisę nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informavęs pirkėją. pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. pirkėjui atsisakius, pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.

4.4. Pirkėjui pasinaudojus taisyklių 5.2. punkte numatyta teise, pardavėjas įsipareigoja grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas, nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.

4.5. Pardavėjas gali negrąžinti pirkėjui jo sumokėtos pinigų sumos tol, kol prekės negrąžintos pardavėjui arba kol pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.

4.6. Jei pirkėjas bando pakenkti pardavėjo mazyliukai.lt el. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti pirkėjo registraciją.

4.7. Pardavėjas įsipareigoja gerbti pirkėjo privatumo teisę į pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą mazyliukai.lt el. parduotuvės registracijos formoje..

5. Pirkėjo teisės

5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis taisyklėmis.

5.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo/pardavimo sutarties su mazyliukai.lt el. parduotuve, pranešdamas apie tai pardavėjui vadovaujantis nurodymais pagal šių taisyklių 10. punktą – prekių ir pinigų grąžinimas, ne vėliau kaip per 14 (keturioliką) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti remiantis mažmeninės prekybos taisyklių, patvirtintų lietuvos respublikos vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu nr. 738. šių taisyklių 17 punktu žemiau nurodytos prekės nėra keičiamos ar grąžinamos:

5.2.1. parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai;

5.2.2. kūdikių drabužėliai;

5.2.3. siūti vyriški, berniukų, moteriški ar mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;

5.2.4. pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;

5.2.5. žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis ir kitos prekės nurodytos mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktu.

5.3. 5.2 punkte aptarta pirkėjo teise pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat jei ji nebuvo naudojama.

6. Pirkėjo įsipareigojimai

6.1. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose taisyklėse numatyta tvarka.

6.2. Jeigu pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, pardavėjui pareikalavus pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas.

6.3. Prekių pristatymo pirkėjui metu pirkėjas privalo kartu su pardavėju arba su asmeniu pristačiusiu siuntą patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę.

6.4. Jeigu pasikeičia pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

6.5. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. jei pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai pardavėją skyriuje „kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis (tel./el. paštu/ kontaktinė forma).

6.6. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti lr teisės aktų.

7. Prekių kainos

7.1. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais. kainos nurodomos su pvm. patvirtinus užsakymą prie bendros prekių sumos prisideda pristatymo mokestis, jeigu toks yra taikomas.

8. Prekių užsakymas ir apmokėjimas

8.1. Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, išsirenka jam patinkančias prekes, kurias įsideda į pirkinių krepšelį. po pirkinių krepšelio suformavimo, pirkėjas suveda asmens duomenis, būtinus užsakymo įvykdymui: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefono numerį bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Pirkėjas patvirtiną jog susipažino su šiomis taisyklėmis ir patvirtina užsakymą.

8.3. Atsiskaityti galima naudojantis swed, seb, luminor bankų elektroninės bankininkystės paslaugomis, bei visa/mastercard mokėjimo kortelėmis. atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis makecommerce.lt mokėjimu platforma.

9. Prekių pristatymas

9.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

9.2. Pirkėjas privalo priimti prekes pats. jeigu pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos pirkėjo nurodytu adresu, pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.

9.3. Pardavėjas pristato prekes pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose ir pristatymo informacijoje nurodytais terminais.

9.4. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. pardavėjas neatsako už tai, jog elektroninėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.

9.5. Pirkėjui atsisakant prekės pirkimo-pardavimo sutarties, pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, išskyrus pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas.

9.6. Pardavėjas pristato pirkėjui prekes per 7 darbo dienas. šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu pirkėjas sutinka, kad išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

9.7. Prekės esančios pardavėjo sandėlyje pirkėjui, po užsakymo apmokėjimo, išsiunčiamos kiekvieną trečiadienį ir šeštadienį. Tai galioja, jei užsakymas suformuojamas iki 13:00 valandos, kuomet prekės iš sandėlio pateikiamos kurjerių ar siuntų tarnyboms. po šio termino padaryti užsakymai traktuojami jau kitai siuntų siuntimo dienai. Sėkmingai išsiuntus prekes, pirkėjas informuojamas automatine žinute el. paštu bei sms trumposiomis žinutėmis. 6.8.2. jei užsakymas suformuojamas iki 13:00 valandos, trečiadienį arba šeštadienį, tačiau bankinio pavedimo, arba tiesioginės mokėjimo sistemos pagalba apmokamas vėliau, užsakymo išsiuntimas perkeliamas į sekančią siuntų išsiuntimo dieną, tai yra išsiuntimas nukeliams į ateinantį trečiadienį arba šeštadienį.

9.7.1. Bet kuris apmokėjimas įvykdytas už užsakymą po 13:00 valandos, užsakymo išsiuntimo terminą nukelia į sekančią siuntų išsiuntimo dieną.

9.8. Tuomet, kai prekės pristatomos iš sandėlių užsienio valstybėse, pristatymas gali užtrukti apie 8 – 15 darbo dienų.

9.9. Jei prekė pristatoma pagal individualų užsakymą, galioja individualiai suderinami pristatymo terminai, tačiau maksimali pristatymo trukmė neviršija 3 – 4 savaičių. atskirų prekių pristatymo terminai gali skirtis. preliminarus terminas yra nurodomas kiekvienos prekės kortelėje.

9.10. Užsakytos prekės visuomet pristatomos vienu vežimu, o apie skirtingų prekių pristatymo laikus pirkėjas informuojamas individualiai. užsakytos kelios prekės gali būti pristatomos atskiromis siuntomis pagal kliento pageidavimą už papildomą standartinį pristatymo mokęstį pagal šių taisyklių 9. punktą.

9.11. Visais atvejais pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl pirkėjo kaltės arba dėl nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

9.12. Prekių pristatymo metu jūs privalote patikrinti išorinę siuntos būklę dar dalyvaujant kurjeriui. pastebėjus bent menkiausią siuntos pažeidimą, yra būtina surašyti pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.

9.13. Priėmus siuntą ir pasirašius manifestą be pastabų, laikoma, kad siunta perduota kokybiška ir tokiu atveju pretenzijos dėl prekės išorinių pažeidimų nebebus priimamos. bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.

9.14. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

9.15. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. tai pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

9.16. Dėl prekių pristatymo už lietuvos ribų prašome susisiekti el.paštu pagalba.mazyliukai@gmail.com dėl pristatymo sąlygų bei kainos jums parašysime asmeniškai.

9.17. Standartinė prekių pristatymo kaina negalioja kai prekės svoris viršyj 30 kg. pristatant tokią prekę susisieksime su jumis asmeniškai.

9.18. Pristatant prekes į kuršių neriją, be išimčių galioja papildomas, 20 eur mokestis. pristatant siuntą į kuršių neriją susisieksime su jumis asmeniškai.

10. Prekių grąžinimas

Jei norite atšaukti užsakymą, kurio prekių dar negavote, arba atsisakyti tam tikros prekės (-ių) iš dar neįvykdyto, tačiau apmokėto užsakymo ir atgauti pinigus maloniai kviečiame mus nedelsiant informuoti el. paštu pagalba.mazyliukai@gmail.com. kitu atveju, prašome vadovautis tolesnėmis taisyklėmis:

10.1. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis lietuvos respublikos civilinio kodekso nuostatomis.

10.2. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

10.2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

10.2.2. prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;

10.2.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

10.2.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

10.2.5. pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;

10.2.6. prekių grąžinimas vykdomas pardavėjo nustatytu būdu nurodytu grąžinimo taisyklėse per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai prekė nekokybiška – tokiu atveju vykdomas prekių grąžinimas per įstatyminį garantinį terminą);

10.3. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi;

10.4. Remiantis mažmeninės prekybos taisyklių, patvirtintų lietuvos respublikos vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu nr. 738. šių taisyklių 17 punktu žemiau nurodytos prekės nėra keičiamos ar grąžinamos:

10.4.1. parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai;

10.4.2. kūdikių drabužėliai;

10.4.3. siūti vyriški, berniukų, moteriški ar mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;

10.4.4. pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;

10.4.5. žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis ir kitos prekės nurodytos mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte.

10.5. Už pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) dienas nuo prekės grąžinimo pardavėjui dienos, nebent pardavėjas ir pirkėjas susitaria kitaip.

11. Prekių kokybės garantija

11.1. Kiekvienos mazyliukai.lt internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės bendrosios savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

11.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

11.3. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.

11.4. Klientas visuomet turi teisę kreiptis į mazyliukai.lt ir mes pasistengsime suteikti operatyvią pagalbą ar reikiamą informaciją dėl prekės broko. Kreipiantis prašome nurodyti užsakymo numerį, pirkimo datą, pirkėjo vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą.

11.5. Jei prekė nekokybiška, prekę galite grąžinti arba pakeisti per 14 kalendorinių dienų nuo įsigyjimo (prekės gavimo) dienos pagal šių taisyklių 10. skyrių.

12. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė

12.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. jei pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

12.2. Užsiregistravęs pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. jei mazyliukai.lt el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie šios el. parduotuvės naudodamasis pirkėjo prisijungimo duomenimis, pardavėjas šį asmenį laikomo pirkėju.

12.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog pirkėjas, neatsižvelgdamas į pardavėjo rekomendacijas ir pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

12.4. Jei pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

12.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.

13. Rinkodara ir informacija

13.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas.

13.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.

13.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

13.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia pardavėjo el. parduotuvės skyriuje „kontaktai“ nurodytais telefonais ar el. pašto adresais.

13.5. Pardavėjas neatsako jei pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.

14. Baigiamosios nuostatos

14.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis lietuvos respublikos teisės aktais.

14.2. Šioms taisyklėms ir santykiams tarp šalių šių taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis lietuvos respublikos įstatymais.

14.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami lietuvos respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

14.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir šalių valios nepriklausančių aplinkybių (force major).